poniedziałek, 8 października 2012

Licealne czasy

Kilka prac z czasów liceum, formaty 100x70 lub 50x70. Kliknij by powiększyć :d.



Deski, powstałe w wyniku szkolnego pleneru w pierwszej czy drugiej klasie, sepia i węgiel.
Nie wiem czemu, ale jakoś od zawsze mam sentyment do tej pracy, zrobionej bodajże w 2giej klasie. Akryl na desce.
Kopia pracy z aneksu rysunkowego na koniec 4tej klasy, niestety wyszła nieco gorzej niż oryginał, który został oddany szkole.
Akwarela, jeden z projektów do pracy dyplomowej czyli parawanu (dlatego pogięta).
Znów część aneksu, praca ma swoje lepsze i gorsze fragmenty z racji, że jest to format 100x70 i na koniec musiałam się śpieszyć by ją skończyć i oddać na czas. Z racji, że zdjęcie było robione od dołu, trochę szafa jest krzywa, ale zapewniam, że tylko na zdjęciu :d.
Trawestacja dzieła ekspresjonisty niemieckiego Otto Dixa pt. "Tancerka Anita". Dodałam sobie rozkloszowany dół sukienki i nieco wzmocniłam kolorystykę. Olej.
 Praca zrobiona w domu, sprawdzałam jak radzę sobie z malowaniem szkła. Olej.

 Pierwszy i ostatni w życiu gobelin, w połowie stwierdziłam, że jest to technika totalnie nie dla mnie i porzuciłam pracę.

Chyba druga klasa, pierwsze zmagania z namalowaniem jakiejkolwiek twarzy, jak widać efekt średni. 100x70, olej


 Lipa.



3 komentarze:

  1. A mi właśnie ten gobelin wpadł w oko...może skończysz? reszta prac też budzi szacunek !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło jednak gobelin w niewyjaśnionych okolicznościach zaginął podczas przeprowadzki szkoły :p

    OdpowiedzUsuń