poniedziałek, 8 października 2012

Praca dyplomowa z Liceum Plastycznego w Radomiu, specjalność: tkanina unikatowa.


Po 3 latach specjalizacji, każdy dostał/wybrał temat swojej pracy. Moim tematem był 'unikatowy parawan inspirowany naturą. Niestety nie wszystko wyszło tak jak planowałam na początku. Chciałam by parawan był na wysokich nogach, jednak okazało się, że zbyt cienkie drewno nie utrzyma długich drewnianych nóżek. Musiały być takie jakie widzicie na zdjęciu. Technika to batik i aplikacja. Bawełniane białe płótno lub tiulowy materiał farbowałam na dany kolor, zabezpieczałam elementy, które miały być w tym kolorze gorącym woskiem i moczyłam w następnym kolorze i tak dalej i tak dalej aż do zawoskowania całej powierzchni materiału. Potem wytapiałam wosk żelazkiem. Tak powstawały kolorowe maki, trawy i rośliny, później aplikowane na wielkie tła robione w ten sam sposób. Kliknij, by powiększyć :d.

Projekt wykonany akwarelą.
Efekt końcowy, gotowy parawan.
Lipa.

2 komentarze: