niedziela, 7 października 2012

O mnie

Chyba najgorsze co trzeba zrobić, przedstawić się, napisać coś o sobie itp. Więc miejmy to już za sobą... Hmm... Mam 20 lat, niedawno skończyłam Liceum Plastyczne w Radomiu, teraz jestem studentką charakteryzacji w Wyższej Szkole Artystycznej w Warszawie. Prócz tego pracuję. To właśnie na uczelni mocno zasugerowano nam założenie swojego bloga, posłania swoich dzieł w odmęty internetu itp, itd. Póki co nie mam pojęcia w którą stronę pójdzie to całe przedsięwzięcie. Wyjdzie w praniu. W każdym razie jeżeli ktoś ma ochotę poprzeglądać mój dorobek artystyczny, to proszę bardzo, niedługo pojawią się pierwsze posty z lepszymi lub gorszymi rzeczami, które stworzyłam w przeszłości, może jakieś plany, przemyślenia i tak dalej. Zapraszam. Lipa

1 komentarz:

  1. Brawo,brawo czekam w jakim to kierunku się potoczy i co z tego wyjdzie :) Pozdrawiam hans400

    OdpowiedzUsuń